Corectând prin blogosferă

Errare Humanum Est

Test 9

Posted by greselilenoastre pe Decembrie 22, 2006

http://subiectiv.ro/fragmente/cadou-de-craciun-nesimtire/

urlu la un nene de vreo 40 de ani, din fata mea, cu dupa ce il vad ca e la o palma de mine si nu se misca.

CORECT:…din fata mea, dupa ce il vad…

(Nu am inteles scopul lui „cu” si consideram ca este inutil.)

2 răspunsuri to “Test 9”

  1. Subiectiv said

    mersi

  2. Subiectiv said

    e pentru ca nu am remarcat. e pentru ca nu am apucat sa recitesc si pentru ca a fost scris textul noaptea si si din cauza ca am vrut sa incep o idee si am terminat cu alta. se intimpla frecvent la toata lumea.

Lasă un răspuns

 
