Corectând prin blogosferă

Errare Humanum Est

Test 66

Posted by greselilenoastre pe Octombrie 20, 2007

http://vyky.weblog.ro/2007-10-19/202448/Din–momentul-in-care–te-am-vazut%2C-am––.html 

Din momentul in care te-am vazut, am …. NAIBA S O IA D POVESTE „SALUT COAIE SAU COITZE” !!!!!!!!!!

 ce faceti …. nush cum s va zik aja d inceput k mi am fakut si yo blog si o s ma dau mare in toata skoala =)))hahahah … glumeam …  ce mai ziceti, ce mai faceti k eu maine v parasesk … nu conteaza unde ma duc ” CAPISI ” ??? multumesc pentru atentia acordata …    

 

 

 

 

vreau s dorm k nu mai pot  jur k nu mai pot d somn ….. PT CE S MAI DORM, K S MA TREZESK SI APOI S MA KULK SI TOT AJA PANA MOR  !!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Dabea astept maine s plek de aici ……. m duk s ma spanzur … app, la scoala e o pliktiseala … vai de mama mea NUmai azi ce mai m am distrat k alta data … N AI S VEZI !!!!!!! ba BLOGULE (adik copilashi) eu ma duk s ma cuc in pat !!!!!!! =)))))))))) (cuc) auzi si tu (cuc) ce prost o fi skris asta (cuc) doamne (cuc)

PROPUNERE: lasa-te de blogging

Lasă un răspuns

 
