Corectând prin blogosferă

Errare Humanum Est

Test 78

Posted by greselibloguri pe Noiembrie 5, 2007

http://blog.121416.net/concursuri/

ia bucurat pe cetatenii orasului

PROPUN: i-a bucurat…

4 răspunsuri to “Test 78”

  1. Si cum spuneam in multe articole, gramatica mea e asa pt ca asami place mie, sunt ferm convins ca nu exista nimeni caruia sai placa stilul meu de a scrie gramatica limbii romane, dar lam motivat cu argumente si explicatii, si credema ca stiu si cum trebuie scris corect, doar ca nu vreau eu, e pur si simplu un tabiet asa cum tu fumezi o tigara alaturi de o cafea, sau cum multi altii fac alte lucruri, eu o am cu gramatica, si pentru ca nu sunt deacord cu sistemul nostru de invatamant, e motoda mea de a riposta impotriva invatarii unor chestii nefolositoare, printre care se numara cuvintele cu cratima 🙂
    Sper acum ca nu devii tu si multi alti prieteni si admiratori dea lu` pruteanu, prea nervosi pe faptul ca eu sunt asa!Am argumente pentru toti cei care vor sa ma arate cu degetul!

  2. Eu nu cred ca este un motiv bun.
    Sistemul educational de la noi din tara este bun atata timp cat elevii isi dau interesul.
    Iar gramatica limbii noastre dragi chiar are o logica. Din pacate sunt destui care nu o inteleg sau nu vor sa o inteleaga.
    Nu sunt fanul lui Pruteanu.
    Nu te-am aratat cu degetul. Vrem doar sa atragem atentia ca ceea ce facem nu facem bine.
    Contra argumente pot gasi si eu la orice ai spune.

  3. Bogdanel said

    Şigramaticameaesteaşacumîmiplacemieeuscriufărăsemnedepunctuaţieşifărăsălasspaţiiîntrecuvintecăaşavreaueuastaestegramaticamea

    Ei, ce ziceţi domnule Cristescu, aţi înţeles ceva din fraza de mai sus? Asta doriţi?

  4. horia said

    Ţiam înţeles fraza perfect, Bogdănele, dar mă întreb cînd o să înţelegi tu că teroriştii ortografici, care sau prăsit – ceva de speriat, fac prea mare caz de cratime.
    Aproapte întotdeauna, cu foarte rare excepţii, cratima este superfluă.
    Mult mai necesare sunt diacriticele care, pe aici şi prin multe alte locuri, sunt cam desconsiderate.

Lasă un răspuns

 
